GRATIS adem sessie

Video van 5 minuten!

Mindful Bewegen Stressvrij leven

Ik ben enthousiast omdat ik weet dat dit een ongelofelijke fijne ervaring gaat zijn voor je!

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.

Je ontvangt direct de video link hier

Hiermee geef je toestemming om ingeschreven te worden voor mijn nieuwsbrief en in mijn ledensysteem. 


Let op: Hiermee ontvang je DIRECT de video link, Destress Adem Sessie, Mindful groei tips & tricks die bijdragen aan de je health. 
Je kunt je ten allen tijden uitschrijven.


Waarom ademhalingsoefeningen werken bij stress verlaging?

Ademhalingsoefeningen bij stress werken, omdat de ademhaling je toegang is tot je autonome zenuwstelsel. Je kunt de ademhaling beïnvloeden door bijvoorbeeld sneller, langzamer, hoger, of lager te gaan ademen. Hiermee kun je invloed uitoefenen op je zenuwstelsel. In dit geval het deel van je zenuwstelsel dat zich richt op rust, herstel en ontspanning.


Wanneer je je gestresst voelt, is je ademhaling vaak hoog in de borst, snel en onrustig. Door je bewust te worden van je ademhaling en de ademhaling vervolgens te kalmeren, activeer je ontspanning en rust in je lijf. Ademhalingsoefeningen bij stress werken om deze reden dus ontzettend goed!


En jij kunt nu GRATIS deze sessies 'Destress Adem' volgen en direct opladen en ontressen!

 

Veel plezier!

Ik wil eigenlijk meer ontstressen & Mindful Bewegen. Is er meer mogelijk?

Ja zeker.

Ik snap het. Ik voel je. Stress is niet fijn. Het belemmert je in je hoofd in je lichaam om weer goed te voelen. Het geeft veel klachten. 

Je voelt dat je dit wilt oplossen, maar je weet niet waar je het beste kunt beginnen en vooral hoe je dit structureel kan doen. Zodat je ECHT baat hebt!

 

Zoek niet verder! Ik heb iets gemaakt wat precies bij deze zaken helpt. 

Een 30 dagen online programma - Mindful Bewegen & Ontstressen.

 

En het werkt, ik ben het bewijs en velen andere die je voor zijn gegaan.

Het allerfijnste is misschien wel dat het je weinig tijd kost maar je er veel uithaalt. De lessen zijn 5 tot maximaal 30 minuten.

En het helpt om er structureel mee bezig te zijn, want je krijgt een op maat persoonlijke week & maandplan. Je weet precies wanneer je wat gaat doen. En dat scheelt enorm veel uitzoekwerk. Nu kun jij je focussen op ontstressen & mindful bewegen.

 

 

Je hebt nu twee keuzes:

Je weet en voelt dat de tijd NU is om hier direct mee aan de slag te gaan en koopt meteen je online programma   Klik Hier

Of

 

Je doet niks en probeert het nog zelf uit te zoeken hoe je kunt ontstressen & meer bewegen.

 

 

Lieve Groetjes,

 

Nina Perveen

 

Business & Health Coach