Postnatale pilates

Tijdens de zwangerschap rekken je buikspieren behoorlijk uit. Abdominale scheiding (diastasis recti). Dit treft ongeveer 1 op de 3 moeders. Volgens artsen mag je na 6 tot 8 weken weer sporten. Uit eigen ervaring zeg ik dat je het beste minimaal 10 weken kunt wachten. Een bevalling is best een aanslag op je lichaam. Lichamelijk heb je al wat te verduren gehad ook geestelijk kun je wat rust gebruiken. Neem rustig je tijd & geniet vooral van je tijd met je baby. De rest komt vanzelf wel.

  

WEL DOEN! Mindful Pilates Postnataal.

Mindful Postnatale Pilates Cursus

 

(Vanaf minimaal 10 weken na bevalling). Omdat het je diepe spieren traint, je houding verbetert, spanning bij rug/nek/schouder verminderr, je bekkengebied versterkt en je buikgat/seperatie van je oppervlakkige buikspieren dicht.

 

Alle oefeningen zijn zeer goed te doen! Geen conditie of ervaring vereist. De oefeningen kenmerken zich door rustige langzame bewegingen op de mat. En als bonus krijg je ieder les aan het begin EN aan het eind een volledige begeleid meditatie voor een optimaal goed gevoel.


Waarom aanmelden voor de cursus?

 Je werkt aan je herstel, je houding, kleinere buik, het is fijn om andere te zien, te weten dat je niet de enige bent EN je verlaat de les geheel ZEN. Wat wil je nog meer!


cursus informatie

Docent: Nina Perveen, Business & Health Coach en o.a. in bezit van certificaat Pilates Past.

Dit is een samenwerking tussen Sportinstituut Sloote & Thompson met Clever Tree